Selasa, 7 April 2009

Salam PeRkeNALan

salam semua,

saya baru saje melancarkan blog ini. Bagi pertemuan yang pertama, saya kenalkan diri saya sebagai Cikgu CYBER. Saya mengajar di Shah ALam dan masih HIJAU dalam dunia bisnes internet ini. Harapan saya, blog ini sebagai platform untuk saya mengenali dunia BISNES INTERNET ini dengan lebih MENDALAM. Fokus utama saya di BLOG ini adalah untuk berkongsi TIP-TIP dalam dunia pembelajaran anda. Saya mempunyai pengalaman mengajar hampir 10 tahun. Pelbagai subjek yang pernah saya ajar seperti perakaunan, ekonomi, business law, mathematic modern, add maths. keusahawanan dan penyelia projek.

Saya sangat mengalu-alukan pertanyaan dari anda berkenaan DUNIA PENDIDIKAN dan PEMBELAJARAN. Apa saja soalan sama ada anda seorang pelajar, ibubapa atau sesiapa saja yang berminat. Saya akan cuba jawab sebaik mungkin berdasarkan PENGALAMAN yang ada pada saya.

Semoga apa saje yang dikongsi bersama akan memberi manfaat pada anda semua yang melayari blog ini. Komen dari anda juga dialu-alukan.

SaLAm PerKEnalan dari saya.
Cikgu CYBER

Tiada ulasan:

Catat Ulasan