Isnin, 4 Januari 2010

Ebook Pakej Lengkap Squeeze Page

Salam semua,

Pasti anda ke sini sebab nak tengok squeeze page saya, betul tak? Masa yang saya ambil untuk siapkan squeeze page nie cuma 2 hari, sebab saya cuma ada masa waktu malam saja. Kalau anda fokus betul-betul dalam sehari pun boleh siap. Seperti yang dijanjikan, saya akan kongsikan squeeze page saya, betul tak? Tentu anda nak lihat buktinya....

Sebenarnya, saya ada beberapa projek yg perlu diselesaikan. Walau bagaimanapun saya akan update squeeze saya di sini. Sebagai permulaan, ini

Contoh squeeze page saya.........simple saja tapi ok la utk newbie macam saya. Lepas ini, saya akan letakkan squeeze page saya yang lain pulak untuk memberi semangat kepada anda bahawa saya boleh, anda pun boleh! Betul tak?

Apa yang pasti, kalau anda benar2 berminat untuk membeli produk ini, saya amat-amat sarankan. Kalau saya yang masih newbie dan tiada background IT atau grafik pun boleh buat, semestinya anda pun boleh.

Akhir kata, semoga produk ini menjadi langkah pertama anda untuk berjaya di dunia internet ini.

p/s: Selepas anda ada squeeze page, produk kedua yang anda perlukan adalah autoresponder? Inginkan Laporan Percuma AWeber? Di sini.

2 ulasan:

  1. Salam hormat Sayang79,

    Demam Affiliate telah bermula!
    Rugi sesiapa yang belum dapatkan
    "Rahsia Affiliate Kerajaan" melalui
    link saya. Sangat rugi...

    Ini kerana kali ini saya nak dedahkan lubuk
    buat duit ini untuk anda. Hanya 3 langkah
    ini yang perlu anda lakukan:

    1. Daftar
    2. Promosi
    3. Dapat Duit!
    Sayang 79, daftar percuma sekarang disini:
    http://www.klikjer.com/members/idevaffiliate.php?id=2690

    Ini adalah laman web 10 produk yang mendapat permintaan
    ramai dan relevan untuk dijual sepanjang zaman. Jika adan jualan
    melalui link affiliate anda, anda akan terima komisennnya nanti.
    Hanya promosi...promosi...dan promosi.

    Moga berjaya.









    ikhlas,

    ijalramli(0133795437) sila send alamat email yang aktif anda ke no phone saya dulu sebelum call saya,jika anda tidak hantar alamat email aktif anda sebelum call no phone saya ini,sebarang panggilan tidak akan dilayan...

    P.s - Kegagalan ramai orang dalam affiliate adalah
    kerana mereka tidak tahu teknik promosi.

    P.ss - Segala teknik promosikan affiliate ada terkandung
    di dalam ebook "Rahsia Affiliate Kerajaan". Hanya dengan
    RM50 anda boleh buat 10 kali ganda dari itu selepas ini.
    Ingat, ini bukan skim tetapi adalah panduan bagaimana
    untuk anda promosikan ebook orang lain kepada pengguna
    internet yang memerlukan. Jika anda mahukan cara promosi
    yang berkesan, efektif dan terbukti berjaya, saranan saya:
    http://www.bankrakyat.net/?ref=Fokusjutawan

    BalasPadam
  2. Salam..
    bagusla telah praktikan..
    saya pon baru mendapatkan pakej squeeze page dr saudara rahmat@Penang..
    coz murah harga yg dtawarkan hnya rm15 shj.
    ternyata saudara Rahmat ingin membantu para newbie yg ingin bljr tentang perniagaaan internet;-)

    BalasPadam